2007/01/20

Glendalough, Wicklow Nemzeti Park, Irorszag

eeeees mar itt is vagyok. Kozben attelepultem Dublinba, most egy darabig itt leszek. Internet sajna nincs otthon :(
Mar egy hete itt vagyok Irorszagban es meg semmit sem lattam a kornyekbol, ezert az elso adando alkalommal kicsit kimozdultunk a varosbol. Dublintol delre, a Wicklow-i Nemzeti Parkot szemeltuk ki. Vegre SUT A NAP (!) es nincs orkan erossegu szel. Azert mire odaertunk szakadt az eso.. hmmm.. Semmi naggggyon extra, de azert jo kis hely, ime par kep annak, akit erdekel.






es mar esik is..

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

igen, érdejek, jók a képek
Demy, te mintha nőttél volna...
:)

Demy írta...

nem nottem, fogytam..

kapsz tolem egy VIP-kartyat a blogomhoz!! :)

Norb írta...

hiaba, a katonasagon voltal a csucson kilokban :))

Demy írta...

na jovanmosmar, eleg a sulyos temakbol!

Névtelen írta...

koszi Demy, akkor most a helyesirasra fogok rastartolni, most nezem csak, mit irtam...