2006/11/02

Szardinia

Alghero a sziget eszak-nyugati reszen talalhato. Amilyen szerencsem volt, a repter le volt zarva, igy Olbiaba landoltunk, 130 km-re, jo 2 ora buszozas.
Alghero egy kis andaluz (azt nem tudom miert) varoska falakra epulve megvedendo a tenger haragjatol.
Az emberek nem tul baratsagosak, es nem szeretik az angolokat, attol fuggetlenul hogy beloluk elnek es Ryanaireseknek mindenutt kedvezmenyt adnak. (Ez utobb kiderult hogy nem egeszen igy van)
A szallasadom jo fej volt, o eligazitott, es meselte hogy par hete angolok szetvertek egy kocsmat, ezert legyek ovatos, mert nem biztos hogy mindenutt szivesen latnak.
Magamra neztem, es gondolkodtam hogy az egyetlen magammal hozott, piros-kek angol nemzeti szinekben pompazo, hatan egy orbitalis LONDSDALE-LONDON feliratu dzsekimmel hogy fogok itt boldogulni.. Szerencsere nem kellett sokat hordanom, jo meleg van napkoben.
Masnap bereltem biciklit (Ryanaires kedvezmennyel csak dupla annyiba kerul) es letekertem a 25 kmre fekvo Copa Caccia-ba. Komp aprilis 1tol indul, busz napi egy van, jogsit nem vittem, szoval maradt a bicikli.
Konnyu volt megtalalni, vegig a tengert kellett kovetni. Aztan 658 lepcsofok lefele a tenger szint felett 2 meterrel levo barlangba, megerte, gyonyoru, es olyan kek-zold a tenger mint a kepeslapokon.
Aztan 658 lepcso vissza fel es hazatekeres Algeroba. Koszonom, iden mar nem akarok ketkerekure ulni.
Kaja, talaltam nyitva tarto ettermet, teljesen kihalas van este, szezon elott itt a fu se no. Epp ugy mint a Balatonon.
Visszamentem a hostelba, a fiatal angol parocska epp ugy az MTV-t nezte a konyhaban mint amikor reggel elmentem. Mondtak hogy tok jo hely ez az Algero, mert lehet jokat shoppinolni es 80 centert ittak sort. Aha, klassz, jo nektek, see you tomorrow.
Reggel elmentem a piacra, es az Aquariumba, ami tizkor nyit a kiiras szerint. 11kor visszamentem, meg mindig senki. Megkerdeztem valakit, mikor jon valaki kinyitni.
Hat aprilis 1en.. gondolhattam volna.
Delutan visszabuszozas Olbiaba, este haza.
Jo hely, gyonoyoru korallos tengerpartal, de kicsit kesobb kell menni





Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: