2009/02/28

Thaiföld & Kambodzsa 6/12: Ko Chang

10 ora nagybuszozas, minibuszozas es kompozas utan megerkeztunk az elso kivalasztott szigetre: Ko Chang-ra, ami Thaifold masodik legnagyobbja (Ko vagy Koh egyebkent ugyanaz, es szigetet jelent thaiul a Chang pedig elefantot -innen a Chang sor cimere) Ujra talalkoztunk Attilaval is, aki Kambodzsat kihagyta. Volt egy kisebb motorbalesete, de jol van. Bereltunk mi is robogot, tenlyeg ovatosan kell vezetni a hegyi utakon es hajtukanyarokban. A sziget a nyugati pereme'n levo eleg durvan turistas udulofavakon tul teljesen mas kepet mutat. Szinte lakatlan es tropusi oserdo boritja, ilyen lehetett az egesz sziget 2000-ig, amig fel nem szamoltak a malariaveszelyt es jelentek meg az elso turistak. A sziget motorral kenyelmesen korbejarhato, igy tettunk mi is.


ezen a tengerparton szinte senkit nem talaltunk

a White Sand beach ejszaka


3 napot toltottunk el, majd tovabbaltunk. Pattaya-t kozos megegyezessel kihagyjuk, igy Krabi-ba keszultunk, igy ismet Bangkokon at kellett utazni. Mire Bangkokba ertunk mar hasmenesem volt, igy megkertem a tobbieket, hogy maradjunk egy plusz napot Bangkokban. Masnapra sem jottem rendbe, sot belazasodtam es gorcsolt a hasam, igy a 12 oras utat nem akartam vallani. Vegulis rabeszeltek, hogy menjek veluk, es busz helyett vonattal megyunk, amin ugye van WC. Azt a Bangkok-Surat Thani 12 oras utat nem kivanom senkinek. Aztan a vasutallomason aludtunk par orat, majd taxival es busszal tovabbi masfel orat utaztunk. Azt sem kivanom senkinek. Kora reggel vegre megerkeztunk Krabiba, ahol elmentem egy nemzetkozi korhazba, mert mar nagyon szarul voltam (nem reszleteznem a tuneteket) nem ettem harom napja es fogytam 5-6 kilot. Mintat es vert vettek, a gyorslaborban megvizsgaltak malaria, verhas es valami ellen, mind negativ, azt mondtak, hogy valami csunya, de rovidtavu fertozes meg kiszaradas. Kaptam antibiotikumot, gyogyszereket, me'g egy napot a meglepoen jo hotelben toltottem es masnap delutanra rendbe jottem. Attila velem maradt Krabi-ban, a tobbiek addig ellatogattak Phuket-re. Na nekem ez kimaradt, de nem banom, lenyeg hogy ujra jol vagyok es visszajott az eletkedvem. Krabirol majd irok kicsit kesobb, ide meg ugyis jovunk. Most pedig irany Ko Phi Phi!

A bangkoki palyaudvar
Bangkok - Surat Thani masodosztalyon

Nincsenek megjegyzések: